POMOC W KRYZYSIE
PODSTAWY INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
Szkolenie “Pomoc w kryzysie — podstawy interwencji kryzysowej” przygotowane zostało z myślą o osobach, które w swojej pracy stykają się z ludźmi przeżywającymi kryzysy emocjonalne, i chcą wzbogacić swoją wiedzę i umiejętności o to, jak prawidłowo reagować i skutecznie pomagać osobom w kryzysie.
Głównym celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy z psychologii kryzysu (czym jest kryzys, w jaki sposób przebiega, jak go rozpoznawać, jakie są typy kryzysów, jak prawidłowo diagnozować sytuację i oceniać stan osoby w kryzysie) oraz podstawowej wiedzy na temat pomocy osobom w kryzysie, czyli elementów interwencji kryzysowej (jak reagować, co mówić, jaki jest możliwy zakres działań, jak przebiega interwencja itd).
Dla kogo:
- dla profesjonalistów (psychologów, coachów, psychoterapeutów, pedagogów, pracowników socjalnych itd.) pracujących z osobami, które doświadczają kryzysów emocjonalnych
- dla studentów i osób przygotowujących się do zawodu związanego z pomocą drugiemu człowiekowi
- dla osób które chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat psychologii kryzysu oraz metod interwencji kryzysowej
Charakter zajęć:
Zajęcia mają charakter szkolenia internetowego na żywo (całodniowe webinarium). Po każdej części uczestnicy mają okazję zadawać pytania prowadzącemu a na koniec przećwiczyć w praktyce nowo zdobytą wiedzę i umiejętności.
Program szkolenia:
Część I. Psychologia kryzysu — podstawy
Celem pierwszej części szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat psychologii kryzysu oraz umiejętności rozpoznawania osób w kryzysie.
- Czym jest kryzys i jak go rozpoznać u klienta?
- Dynamika kryzysu i etapy rozwoju kryzysu
- Umiejętność dostosowania interwencji do etapu kryzysu na jakim znajduje się klient
- Czynniki indywidualne (osobowościowe) wpływające na doświadczenie kryzysu – umiejętność rozpoznania i dobór metod pracy
Część II. Interwencja kryzysowa — podstawy
Celem drugiej części szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat przebiegu interwencji kryzysowej oraz umiejętności wykorzystywania elementów interwencji do pomocy i wsparcia osobom w kryzysie.
- Kluczowe zasady interwencji kryzysowej
- Struktura sesji interwencji kryzysowej – 6 etapowy model pracy
- Pierwsze spotkanie z osobą w kryzysie – czego należy się dowiedzieć
- Kluczowe umiejętności niezbędne do skutecznej pracy w interwencji kryzysowej
Cześć III. Ćwiczenia praktyczne – case study
Termin szkolenia:
31 maj (niedziela), godz. 10.00 — 16.00
Wysokość inwestycji:
Kosz szkolenia wynosi 370 zł
Gwarancja satysfakcji:
Jeżeli w trakcie szkolenia uznasz, że nie spełnia ono Twoich oczekiwań, poinformuj mnie a otrzymasz zwrot całej wpłaconej sumy.
Ważne!! ponieważ jest to szkolenie jednodniowe, dające jedynie podstawy interwencji kryzysowej, udział w nim nie uprawnia do nazywania się interwentem kryzysowym a jedynie zaświadcza o zdobyciu podstawowej wiedzy i umiejętności z interwencji kryzysowej.
Aby dokonać rezerwacji miejsca kliknij tutaj
Organizatorem szkolenia jest: